فقط خداست جانشین تمام نداشته هایمان..........



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سهلام

خوفین؟

الآن خیییییییییییییییییییلی خوشحالم آخه کامنتای خوفی دریافت نمودم.

راستی شعرو خوندید؟

اگه نخوندید همین حالا برید و بخونیدش. اصلا از دستش ندید.

من خودم هر روز می خونمش تا یادم نره که خدام چقدر دوسم داره.

منم اولا خیلی آدم شادی نبودم وبم شاد بود ولی از روی تظاهر .

نمیگم خوشی نداشتم اما بعضی وقتا پستای شاد میذاشتم که اصلا با حال روحیم مطابقت نداشت اما حالا فرق می کنه خوشیام راسته راسته.

من حتی وقتی برای بار سوم اون شعرو خوندم گریه کردم .

خب بسه دیگه از این جو بیاید بیرون.

میخوام  کارامو بتعریفم.

اول اینکه دبیر عربیمون رمان غزالو ازم گرفت و گفت تا آخرین روز که میای پروندتو بگیری پیشم میمونه چون جرم انجام دادیو باید تنبیه بشی

دیروز به بهونه برف نرفتم مدرسه

دارم یه کتاب میخونم به اسم موفقیت نا محدود در بیست روز خییییییییییییلی توپه.

نمیدونم چرا احساس میکنم همین یه روزو که نرفتم مدرسه کلیییییییییییییییییی اتفاق افتاده که من دوسشون ندارم.

از یه نفر یه حرفیو شنیدم که انتظارشو نداشتم اما به روی خودم نیاواردم آخه جدیدا پوست سوسمار پیدا کردم اصلا هیچی روم تاثیر نمیذاره کلا الکی الکی شادم.البته اصلا از این وضعیت ناراحت نیستم خیلی خوش میگذره وقتی میبینی تنها کسی هستی که برای خوشی بهونه نمیخوای.

نمره هامونو گذاشتن تو سایت البته فقط 11 تاشو .بدک نبودن زیر 18/5 نمره نداشتم.

یه چیزی بگم برای همتون:

تو زندگیتون اول از همه عاشق خدا باشید بعد خودتون .

هیچکسو بیشتر از خودتون دوس نذاشته باشین چون گاهی وقتا باعث میشن عاشق واقعیمو(خدا)رو نبینیم.

دیگران همون احساسی رو به شما دارن که شما نسبت به خودتون دارید.

پس واسه خودتون ارزش قائل بشید تا دیگران هم بهتون احترام بذارن.

همیشه واسه خودتون اولین باشید؛ یعنی اولین کسی باشید که بهتون صبح بخیر میگه، اولین کسی باشید که تولدتونو بهتون تبریک میگه.

شاید اول احساس کنید اینا همش دیوونه بازیه اما بعد یه مدت می فهمید که چقدر زندگیتون تغییر میکنه.

و.........

دنیا دوروزه پس بخند بی بهونه

پ.ن:تاحالا شده بخوای یه نفرو از وسط دو شقه کنی؟

من الان این حسو دارم.

 

 



یک شنبه 2 بهمن 139020:31 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 155
بازدید هفته : 582
بازدید ماه : 569
بازدید کل : 257693
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *